مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:252023-01-24بين الملل

ریاض، خواهان نزدیک تر شدن به تل آویو؛ اسراییلی ها به تیران و صنافیر می روند


یک وبگاه صهیونیستی خبر داد، عربستان سعودی به نزدیک تر شدن به رژیم صهیونیستی تمایل دارد و ریاض به زودی به دارندگان گذرنامه تل آویو اجازه سفر به جزایر تیران و صنافیر را می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، گلوبس رسانه رژیم صهیونیستی فعال در حوزه اخبار اقتصادی و تجاری از برنامه عربستان سعودی برای مهیا کردن سفر دارندگان گذرنامه رژیم صهیونیستی به جزایر تیران و صنافیر خبر داد.

طبق این گزارش به نقل از منابع مطلع آمده است، عربستان سعودی در نظر دارد که جزایر تیران و صنافیر در دریای سرخ را به اماکن گردشگری دارای انواع هتل ها و کازینوها تبدیل و دسترسی اسراییلی ها به این دو جزیره را فراهم کند.

گلوبس نوشت: آیا دارندگان گذرنامه اسراییلی به زودی می توانند از جدیدترین سرمایه گذاری گردشگری عربستان سعودی لذت ببرند؟ منابع آگاه به گلوبس گفته اند که عربستان سعودی به اسراییلی ها اجازه می دهد تا تعطیلات را در جزایر تیران و صنافیر دریای سرخ که در سال 2016 از مصر خریداری شده است، بگذرانند.

عربستان سعودی قصد دارد پلی بسازد که این جزایر را به مصر متصل کند .

این رسانه ادامه داد: چشم انداز بلند مدت محمد بن سلمان ولیعهد (عربستان) سعودی، توسعه کشورش و گشودن آن به روی جهان از جمله سرمایه گذاری های بزرگ گردشگری در امتداد ساحل دریای سرخ تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریاض، خواهان نزدیک تر شدن به تل آویو؛ اسراییلی ها به تیران و صنافیر می روند

ریاض، خواهان نزدیک تر شدن به تل آویو؛ اسراییلی ها به تیران و صنافیر می روند