مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-24سياسي

رویداد «روشنا» با هدف روشنگری در فارس اجرا می شود


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس از آغاز رویداد تولید محتوای مردمی با عنوان روشنا، با هدف روشنگری و آگاهی بخشی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی بستام پیش از ظهر سه شنبه بیان کرد: امیدآفرینی در جامعه با بهره گیری هویت و ارزش های ایرانی اسلامی ، بازتاب خدمات و اقدامات شاخص دستگاه های اجرایی به مردم ، روایت پیشرفت در زمینه های علمی، صنعتی، فناوری و فرهنگی ، عقب ماندگی ها یا پیشرفت ها در زمینه توزیع عدالت ، مطالبه گری مردمی از دستگاه های اجرایی و مردم داری در رفتار دولتمردان از محورهای رویداد روشنا است.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس توضیح داد: تولید محتوا برای این رویداد باید در قالب فیلم مستند (حداکثر 10 دقیقه)، موشن گرافیک پادکست، تصویرسازی (کاریکاتور، کمیک، پوستر و اینفوگرافیک)، سایت و نرم افزار تلفن همراه و قاب دوربین شهروند خبرنگار انجام شود.

بستام با بیان اینکه تولیدات در 2 بخش حرفه ای و مردمی ارزیابی خواهد شد، گفت: در زمان برگزاری این رویداد کارگاه های ایده پردازی ارتباطی و انتقال تجربه نیز با حضور اساتید مجرب برگزار می شود.

او ضمن یادآوری اینکه علاقمندان تا روز شنبه 20 اسفندماه 1401 فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند، گفت: در هر قالب نفرات اول تا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد «روشنا» با هدف روشنگری در فارس اجرا می شود

رویداد «روشنا» با هدف روشنگری در فارس اجرا می شود