مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 11:452023-01-24اقتصادي

اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در اندیکا


مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای راه اندازی و توسعه اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای این شهرستان دعوت کرد.

- ایسنا/خوزستان مدیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان اندیکا از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای راه اندازی و توسعه اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای این شهرستان دعوت کرد.

سید علی موسوی در گفت وگو با ایسنا با تاکید بر اینکه گسترش اقامتگاه های بوم گردی نقش کلیدی و موثر در توسعه پایدار طبیعت گردی ایفا می کند گفت: با هدف توسعه هر چه بیشتر گردشگری در شهرستان اندیکا افرادی که قصد احداث و راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در روستاهای اندیکا را دارند یا خواهان تبدیل بناها به این گونه اقامتگاه ها هستند می توانند با مراجعه به اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این شهرستان مدارک خود را برای دریافت تسهیلات ارایه دهند.

اندیکا آب و هوایی مناسب، طبیعتی بسیار زیبا و کم یاب دارد و با داشتن جاذبه های گردشگری طبیعی گوناگون همه ساله پذیرای گردشگرانی از سراسر استان و کشور است.

یکی از مکان های تفریحی و گردشگری ان باغات کُتُک در بخش چِلو است.

او با بیان اینکه در زمینه توسعه اقامتگاه های بوم گردی اداره میراث فرهنگی آمادگی هر گونه همکاری با افراد متقاضی را دارد خاطرنشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در اندیکا

اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران برای راه اندازی اقامتگاه های بوم گردی در اندیکا