مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-24فرهنگي

آمادگی برای اکران فیلم های جشنواره فجر در بجنورد


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از آمادگی کامل این استان برای میزبانی از اکران همزمان فیلم های چهل ویکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر و انجام تدارکات لازم برای این رویداد سینمایی خبر داد.

- تقی صادقی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آمادگی استان برای میزبانی از جشنواره فیلم فجر، اظهار کرد: امسال نیز همچون سال های گذشته سازمان امور سینمایی و سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی امکان اکران فیلم های راه یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر در خراسان شمالی را فراهم کرده و تمام تلاش ما این است جشنواره را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم.

رییس ستاد برگزاری چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در خراسان شمالی تصریح کرد: یکی از مهمترین رخدادهای فرهنگی کشور، جشنواره فیلم فجر است و تاثیرگذاری آن بر کاهش آسیب های اجتماعی و فرهنگی یکی از مهمترین اهداف اکران همزمان آثار جشنواره فیلم فجر در استان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در ادامه افزود: برای تأمین و پخش فیلم های این دوره از جشنواره در سینماهای مرکز استان، هماهنگی های لازم از طریق سازمان سینمایی و تهیه کنندگان این فیلم ها انجام خواهد گرفت و بر این اساس تمهیدات لازم برای حضور مردم مناطق حاشیه شهر برای دیدن فیلم های این دوره از جشنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی برای اکران فیلم های جشنواره فجر در بجنورد

آمادگی برای اکران فیلم های جشنواره فجر در بجنورد