مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-24سياسي

مهندس ناظر باید ملزم به پاسخگویی برای کاهش تخلفات شود


عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مردم باید به قوانین آشنا شوند و مهندس ناظر ملتزم به پاسخگویی در خصوص نظارت خود باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد شریعتی صبح سه شنبه در نطق میان دستور هفتاد و سومین جلسه علنی شورا با اشاره به حرکت ضد دینی در سوئد و توهین به اسلام اظهار کرد: آن ها بدانند که چراغ دین اسلام روز به روز فروزان تر می شود و چترش همه جهان را فرا خواهد گرفت.

وی با اشاره به تصمیم اتحادیه اروپا در خصوص تروریستی خواندن سپاه پاسداران گفت: پیشنهاد دادم که امروز با لباس مقدس سپاه وارد جلسه شورای اسلامی شهر شویم که بابت پذیرش این پیشنهاد تشکر می کنم.

عضو کمیسیون امور اقتصادی، حقوقی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به بررسی بودجه 1402 شهرداری گفت: به منظور بازدارندگی از انجام تخلف در زمینه اخذ پروانه و تراکم ساختمانی بررسی هایی انجام دادم، ایراد بنده این است که ای کاش بودجه را بالا نمی گرفتیم که برای تحقق آن دچار مشکل نشویم.

در این صورت به مردم فشار وارد می شود.

وی ادامه داد: بحث بازدارندگی مربوط به ماده 100 است، مدتی بحث تعطیلی این کمیسیون مطرح بود، بنابراین برای از بین برندن تخلفات باید راه های دیگری را چاره جویی کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهندس ناظر باید ملزم به پاسخگویی برای کاهش تخلفات شود

مهندس ناظر باید ملزم به پاسخگویی برای کاهش تخلفات شود