مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:302023-01-24سياسي

غافلگیری کتابدار روستای احمدآباد از استقبال پویشی با عطری مادرانه


کتابدار روستایی کتابخانه امام جواد (ع) احمدآباد پس از اجرای پویش مجازی مادری از جنس نور به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) با استقبال چشمگیر آثاری از سراسر کشور مواجه شد.

- نظرآباد- کتابدار روستایی کتابخانه امام جواد (ع) احمدآباد پس از اجرای پویش مجازی مادری از جنس نور به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) با استقبال چشمگیر آثاری از سراسر کشور مواجه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا بیان اینکه با هدف آشنایی نوجوانان و جوانان با سیره زندگی حضرت فاطمه و قدردانی از زحمات مادران سرزمینم این پویش طراحی شد گفت: برگزاری برنامه های فرهنگی در کتابخانه های روستایی موجب شور و نشاط در میان اهالی روستا و حتی روستاهای اطراف می شود و به همین منظور هم برنامه هایی را در کنار کار کتابداری انجام می دهیم که علی رغم ایجاد شور و نشاط موجب ترغیب نسل جوان به مطالعه و کتاب خواندن است.

وی با این عنوان که در پویش مادری از جنس نور انتظار چنین استقبالی را آن هم از سراسر کشور نداشتم گفت: شاید باور کردن این موضوع دشوار باشد که در این پویش مجازی از شهرستان و استان های سراسر کشور از جمله قم، گیلان، مرکزی، خوزستان، همدان، دزفول، کاشان، تهران، بوشهر، کرج، احمدآباد تهران، مشهد، اراک، شهر ایذه، اردکان یزد، آبادان، شیراز، ابرکوه یزد، همدان، بیرجند، تبریز، سرخه سمنان، خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غافلگیری کتابدار روستای احمدآباد از استقبال پویشی با عطری مادرانه

غافلگیری کتابدار روستای احمدآباد از استقبال پویشی با عطری مادرانه