مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:352023-01-24سياسي

137 زندانی با کمک خیرین در قم آزاد شدند


از ابتدای سال جاری 137 زندانی به همت خیرین و تلاش ستاد دیه استان قم از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان قم، رضا مرادی پور با اشاره به آزادی 137 زندانی در 10 ماهه نخست سال جاری توسط این ستاد،اظهار کرد: 127 زندانی مرد و 10 زندانی زن از ابتدای سال جاری تا پایان دیماه به همت ستاد دیه استان قم از زندان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی ادامه داد: در بین این زندانیان 101 زندانی بدلیل بدهکاری مالی و 24 زندانی بدلیل عدم توانایی پرداخت نفقه، هشت زندانی بدلیل عدم پرداخت مهریه، دو زندانی بدلیل مشکلات ناشی از تصادفات رانندگی  و یک زندانی بدلیل حوادث کارگاهی و یک زندانی بدلیل ایراد صدمه بدنی و یا قتل شبه عمد و غیر عمد حضور داشت که با کمک خیرین و تلاش های ستاد دیه استان قم مراحل آزادی آن ها فراهم گشت.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان قم مبلغ بدهی این زندانیان حدود 140 میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد:  از این مبلغ با کمک خیرین حدود 54 میلیارد ریال کمک بلاعوض و حدود 14 میلیارد ریال نیز وام قرض الحسنه برای آزادی زندانیان پرداخت شده است.

وی گفت: همچنین با تلاش هایی که توسط مددکاران ستاد دیه استان انجام شده است بیش از 26 میلیارد ریال از شاکیان این زندانی ها رضایت در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

137 زندانی با کمک خیرین در قم آزاد شدند

137 زندانی با کمک خیرین در قم آزاد شدند