مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 12:502023-01-24سياسي

فضای حاکم بر دانشگاه ها مطالبه گری و نقد منصفانه است


فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه همواره فضای حاکم بر دانشگاه ها فضای عقلانیت، ایمان، مطالبه گری و نقد منصفانه بوده است، گفت: دانشجویان هوشیار کشورمان به درستی متوجه طرح خطرناک استکبار در ضربه به نظام اسلامی در اتفاقات اخیر شدند.

- حمیدرضا امام پناهی امروز، 4 بهمن ماه در جلسه کمیسیون دانشجویی شهرستان رشت، با یادآوری نقش مراکز تحقیقاتی و دانشگاهی در شکوفایی همه جانبه کشور، اظهار کرد: تاسیس واحدهای جدید دانشگاهی و رشد چشمگیر تعداد دانشجویان در سال های پس از پیروزی انقلاب اسلامی، نشان از اهمیت بسیار بالای دانشگاه و دانشجو در جمهوری اسلامی دارد.

فرماندار شهرستان رشت با بیان این موضوع که همواره فضای حاکم بر دانشگاه ها فضای عقلانیت، ایمان، مطالبه گری و نقد منصفانه بوده است، افزود: یکپارچگی قشر دانشگاهی در مخالفت با آشوب های اخیر برای دشمنان درس آموز بود.

دانشجویان هوشیار کشورمان به درستی متوجه طرح خطرناک استکبار در ضربه به نظام اسلامی و نقش تجزیه طلبان و بدخواهان ایران در اتفاقات اخیر شدند.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام الله چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مشارکت هر ساله دانشجویان در برگزاری برنامه های گرامیداشت این ایام، گفت: علی رغم میل دشمنان، این بار نیز شکوه جشن انقلاب را در دانشگاه ها خواهیم دید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضای حاکم بر دانشگاه ها مطالبه گری و نقد منصفانه است

فضای حاکم بر دانشگاه ها مطالبه گری و نقد منصفانه است