مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:002023-01-24دانش

تصویب ضوابط تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان قراردادی


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به اینکه عمق بخشی به خدمات درمانی و ارتقای کیفی و مستمر خدمات در بخش درمان مستقیم، اولویت راهبردی بخش درمان سازمان تأمین اجتماعی است، - از تصویب ضوابط و مقررات تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار بخش درمان مستقیم این سازمان در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه در روز شنبه، یکم بهمن ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی اسلامی افزود: ضوابط تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان همکار این سازمان و تثبیت وضعیت اشتغال آنان با پیگیری و تأکید مدیرعامل سازمان، به پیشنهاد معاونت درمان و همراهی همه ارکان سازمان به هیات امنا ارائه و به تصویب رسید که ان شاءالله نقش مؤثری در رفع دغدغه ها و تثبیت امنیت شغلی پزشکان در حال فعالیت در مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی خواهد داشت.

وی افزود: تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان مراکز درمانی ملکی تأمین اجتماعی از سال 94 به این سو انجام نشده بود و خوشبختانه با پیگیری های صورت گرفته این موضوع در جلسه اخیر هیأت امنا که با حضور مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی برگزار شد، در دستور کار قرار گرفت و به تصویب رسید.

این مصوبه پس از طی مراحل قانونی و ابلاغ به واحدهای اجرایی این سازمان، به زودی اجرا می شود و جزییات آن نیز متعاقبا اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب ضوابط تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان قراردادی

تصویب ضوابط تبدیل وضعیت استخدامی پزشکان قراردادی