مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-24اقتصادي

ما دنبال یک عراق متحد، منسجم و قوی هستیم


ما همسایه خودمان را مقتدر می خواهیم، ما دنبال یک عراق متحد، منسجم و قوی هستیم.

- ایسنا/لرستان معاون اقتصادی وزیر کشور گفت: ما همسایه خودمان را مقتدر می خواهیم، ما دنبال یک عراق متحد، منسجم و قوی هستیم.

محسن کوشش تبار چهارم بهمن در همایش تجاری لرستان ـ عراق و افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی استان که در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: روابط بین دو سرزمین یا در روابط بین الملل شکل می گیرد یا در ارتباطات است.

وی ادامه داد: روابط بین الملل روابط بین قدرت هاست، آنجایی که حکمرانی تصمیم می گیرد که با همسایه خودش چکار کند، اگر این روابط بین الملل شکل نگیرد و حکمران ها یکدیگر را پیدا نکنند ارتباطات بین الملل که ارتباط بین ملت هاست سخت شده و این امکان فراهم نمی شود.

کوشش تبار تصریح کرد: ایران در لحظه های بزن گاه تاریخ در آن لحظاتی که اگرچه این پرچم سیاه منقوش به نام مبارک خداوند و پیامبر اکرم(ص) منقوش بود، اما چیزی که بر کشور عراق و مدیترانه سایه افکنده بود رنگ سیاه و تباهی بود که در این پرچم به حضور و ظهور رسیده بود و همان بزنگاه تاریخ بود که مردان مردی پنجه در پنجه برادران عراقی خود انداختند و امروز زمینه ساز چنین جلسه ای شدندو معاون اقتصادی وزیر کشور بیان کرد: ما همسایه خودمان را مقتدر می خواهیم، ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ما دنبال یک عراق متحد، منسجم و قوی هستیم

ما دنبال یک عراق متحد، منسجم و قوی هستیم