مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:102023-01-24ورزشي

هر سه ماه 1000 نفر در کرمانشاه استعدادیابی ورزشی می شوند


به گفته سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، قرار است طرحی در کرمانشاه اجرا شود که طی آن در هر دوره سه ماهه حدود هزار نفر استعدادیابی ورزشی می شوند.

- فرهمندسال افزون در گفت و گو با ایسنا، از برنامه ریزی برای اجرای طرحی به منظور استعدادیابی ورزشی در کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: در این طرح قرار است که در هر دوره سه ماهه حدود هزار نفر افراد مستعد ورزش انتخاب شوند و با کمک پایگاه قهرمانی زیر نظر مربیان آمادگی جسمانی از آنها تست های مختلفی گرفته شود و غربالگری شوند.

وی با بیان اینکه از بین این هزار نفر حدود 100 نفر به مرحله نهایی می رسند، تصریح کرد: پس از اینکه این افراد به مرحله نهایی تست های آمادگی جسمانی راه پیدا کردند و مشخص شد که هرکدام در چه رشته ای استعداد دارند، آنها را به هیات ورزشی مربوطه ارجاع می دهیم تا در آنجا تمرینات تخصصی روی آنها آغاز شود.

سال افزون پایه و اساس حوزه ورزش قهرمانی را استعدادیابی دانست و افزود: برخی از ارگان ها و ادارات کرمانشاه دارای سالن های ورزشی هستند که در اکثر مواقع بویژه صبح ها خالی و بلااستفاده هستند که می توان از آنها برای استعدادیابی رشته های مختلف استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر سه ماه 1000 نفر در کرمانشاه استعدادیابی ورزشی می شوند

هر سه ماه 1000 نفر در کرمانشاه استعدادیابی ورزشی می شوند