مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-24اجتماعي

اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در صفحه اصلی برنامه شاد


معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش میناب از اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در قسمت «شاد رویداد» شبکه آموزش دانش آموزی خبر داد.

- بندرعباس - معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش میناب از اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در قسمت شاد رویداد شبکه آموزش دانش آموزی خبر داد.

داریوش فدویان در گفتگو با خبرنگار مهر بیان داشت: از آنجایی که تئاتر درسی فراگیری بسیاری با اهداف و برنامه های آموزشی و تربیتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش دارد، وزارت آموزش و پرورش به دنبال گسترش این برنامه جذاب و با نشاط در کلاس های درس است.

وی افزود: لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در قسمت شاد رویداد در صفحه اصلی شبکه آموزش دانش آموزی (شاد) اضافه شده است و این رویداد در بزرگترین و فراگیر ترین شبکه دانش آموزی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته فدویان، دانش آموزان ابتدا باید برنامه شاد خود را به روز رسانی کرده و سپس وارد برنامه شاد شده و در بخش شاد رویداد ، قسمت لیست کامل رو بزنید تا لینک دومین جشنواره ملی تئاتر درسی را در بین لینک های دیگر مشاهده کنید.

معاون پرورشی، تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش میناب خاطر نشان ساخت: دومین جشنواره ملی تئاتر درسی از 23 بهمن ماه سال جاری با پذیرش دانش آموزان دارای آثار برگزیده آغاز م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در صفحه اصلی برنامه شاد

اضافه شدن لینک جشنواره ملی تئاتر درسی در صفحه اصلی برنامه شاد