مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:202023-01-24اقتصادي

از درآمد روزانه 600 هزار تومانی تا گدایی که مدرک دستیار دندانپزشک دارد


لباس زن و مردشان فرقی نمی کند لباس ژنده ای بر تن دارند و با به پا کردن دود اسپند و چرخاندن آن به دور خودروها به قصد گرفتن پول، احساسات را جریحه دار می کنند، - ایسنا/خراسان رضوی لباس زن و مردشان فرقی نمی کند لباس ژنده ای بر تن دارند و با به پا کردن دود اسپند و چرخاندن آن به دور خودروها به قصد گرفتن پول، احساسات را جریحه دار می کنند، یک شب در چهارراه بهبودی، شبی در چهارراه شهید ترابی و .

کاسه دخل یا دستشان را به طرف خودروها می گیرند و برخی هم عصا به دست با القای حس بدبختی کاسبی می کنند، برخی کمک می کنند و تعدادی هم بی تفاوت حتی شیشه خودرو را پایین نمی دهند.

در واقع کمتر چهارراهی است که متکدیان یا همان گداها را که بسیاری از آن ها غیربومی و از دیگر مناطق و یا به نوعی وارداتی هستند را نبینی، این کار کم دردسر اما پردرآمد موجب شده تا برخی چهارراه ها به سرقفلی تعدادی از این متکدیان در بیاید به طوری که اگر یک نفر از سمت مقابل به حریم دیگری وارد شود کار حتی به زد و خورد هم می کشد.

یکی از متکدیان مدرک دستیار دندانپزشک دارد رییس اداره بهزیستی کاشمر در همین خصوص در گفت و گو با ایسنا گفت: از نظر قانونی تکدی گری جرم محسوب می شود و نهادهای قانونی، ضابطین قضایی و دادگستری باید ورود کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از درآمد روزانه 600 هزار تومانی تا گدایی که مدرک دستیار دندانپزشک دارد

از درآمد روزانه 600 هزار تومانی تا گدایی که مدرک دستیار دندانپزشک دارد