مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:252023-01-24سياسي

فاز جنوبی سبزه میدان زنجان به بهره برداری می رسد


در 14 بهمن ماه با یک جشن بزرگ مردمی، فاز جنوبی سبزه میدان زنجان به بهره برداری خواهد رسید.

- علیرضا فیروزفر ظهر امروز (4 بهمن ماه) در جلسه شورای اسلامی شهر زنجان با محکوم کردن قرار دادن سپاه در لیست تروریستی توسط اتحادیه اروپا، اظهار کرد: این موضوع بیش از همه چیز نشان دهنده اهمیت سپاه پاسداران برای نظام مقدس جمهوری اسلامی است و دشمنان با این کار خود بار دیگر اهمیت سپاه پاسداران را به جهانیان یادآور شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه تنها دوره ای که در آن در حوزه پسماند اقدامی انجام شده، همین دوره است، اظهار کرد: به صراحت می گویم که تا به امروز در شهر زنجان هیچ کاری در حوزه پسماند صورت نگرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه تفکیک از مبدا نیز شرکت های دارای صلاحیت باید اعلام آمادگی کنند تا در کمیته توان سنجی مورد ارزیابی قرار گیرند که این موضوع نیز انجام شده است، تصریح کرد: در کشور تعداد شرکت هایی که دارای صلاحیت هستند، محدود است و تنها 4 شرکت دارای صلاحیت هستند که یکی از آنها برای شهر زنجان، اعلام آمادگی کرده است.

فیروزفر با بیان اینکه با توجه به همین موضوع کمیته توان سنجی برگزار شده است، ادامه داد: در سازمان پسماند شهرداری نیز کارهای خوبی صورت گرفته است که در ایام الله دهه فجر شاهد رونمایی از برخی از این اقدامات خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فاز جنوبی سبزه میدان زنجان به بهره برداری می رسد

فاز جنوبی سبزه میدان زنجان به بهره برداری می رسد