مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-24سياسي

ضرورت رفع نقاط کور آنتن صداوسیما در مناطق روستایی


مدیرکل صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت رفع نقاط کور آنتن صداوسیما در مناطق روستایی گفت: تقویت پوشش آنتن صداوسیما در مناطق روستایی اهر در دستور کار قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر رضایی ظهر امروز سه شنبه در دیدار با فرماندار شهرستان اهر با اشاره به مطالبه ی رفع نقاط کور آنتن صداوسیما در مناطق روستایی اظهار داشت: قطعاً نسبت به تقویت پوشش آنتن صداوسیما در مناطق روستایی شهرستان اهر که دارای نقاط کور و محروم از برنامه های رسانه ملی هستند را در دستور کار قرار می دهیم.

مدیرکل صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی، ارسباران و شهرستان اهر را منطقه ای غنی از منابع طبیعی و تاریخی ذکر کرد و افزود: منطقه ی ارسباران و اهر علی رغم ظرفیت های طبیعی و تاریخی، حقیقتاً این منطقه محروم مانده است.

وی از آمادگی صداوسیما مرکز آذربایجان شرقی برای پخش مستند معرفی شهرستان اهر در برنامه نوروز 1402 خبر داد و یادآور شد: در راستای معرفی ظرفیت های شهرستان اهر در نظر داریم تا برنامه ای در قالب مستند برای نوروز 1402 آماده و در شبکه استانی و شبکه های سراسری پخش کنیم.

رضایی بابیان این که ظرفیت های گردشگری منطقه ی ارسباران و به تبع شهرستان اهر آن طور که باید و شاید معرفی نشده است، خاطرنشان کرد: ارسباران ظرفیت هایی بی نظیر و منحصربه فردی دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت رفع نقاط کور آنتن صداوسیما در مناطق روستایی

ضرورت رفع نقاط کور آنتن صداوسیما در مناطق روستایی