مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:302023-01-24اقتصادي

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از پروژه های شهرک رازی شهرضا


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و فرماندار شهرستان شهرضا از پروژه های در حال اجرای شهرک صنعتی رازی بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، رسول سواری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و فرماندار شهرستان شهرضا از پروژه های در حال اجرای شهرک صنعتی رازی بازدید کردند.

یکی از این پروژه ها، پروژه اجرای 36 کیلومتر شبکه توزیع آب صنعتی و افزایش ظرفیت 36 لیتری آب صنعتی شهرک بود؛ با توجه به مشکلات آب این شهرک که در گذشته دو روز در هفته تنها 4 ساعت آب واحدهای صنعتی وصل بود و در حال حاضر هم به صورت شبکه انشعاب و مداوم بدون قطعی به واحدهای غیرغذایی شهرک ارائه می شود، این مشکلات رفع شد.

  پروژه بعدی اجرای پروژه ساخت پد بالگرد در ورودی شهرک صنعتی رازی بود، شهرک صنعتی رازی با وسعت هزار هکتار و خطرپذیری بالا در مواقع ضروری نیاز به این پد داشت که تکمیل و اجرا شده است.

  دیگر پروژه ای که مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان و فرماندار شهرستان شهرضا از آن بازدید کردند، ساختمان مدیریت شهرک بود، این ساختمان به مساحت حدود 500 مترمربع در 2 طبقه اجرا شده و تاکنون حدود 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا پایان سال به بهره برداری خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از پروژه های شهرک رازی شهرضا

بازدید مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی اصفهان از پروژه های شهرک رازی شهرضا