مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-24اقتصادي

306 هزار خانه به مرحله ساخت رسید/ پیشرفت تا 45 درصد


براساس آمارهای ارایه شده از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط بنیاد در شهرها و روستاها به جمع 306 هزار واحد رسیده که 103 هزار واحد آن در شهرها و 203 هزار واحد آن در روستاها اجرا می شود.

- میانگین پیشرفت واحدهای شهری 23 درصد و واحدهای روستایی 45 درصد عنوان شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به عنوان یکی از کارگزاران اجرای طرح نهضت ملی مسکن از ابتدای اجرای طرح تاکنون طبق تکلیف قانونی، احداث واحدهای مسکونی طرح را در شهرهای تحت مسئولیت و همچنین در روستاها برعهده گرفت.

بر اساس تعهداتی که بنیاد مسکن برعهده گرفته مقرر شده تا طی دولت سیزدهم جمعا یک میلیون و 600 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در شهرها و روستاها توسط بنیاد مسکن احداث و تکمیل کند که نیمی از آنها در شهرها و نیم دیگر در روستاها اجرایی و عملیاتی خواهد شد.

اجرای 103 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرها بر اساس آخرین آمارهای اخذ شده از بنیاد مسکن، هم اکنون 103 هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهرها با مجموع میانگین پیشرفت فیزیکی 23 درصد در دست اجرا قرار دارد.

حمیدرضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اعلام کرده است که از این تعداد 103 هزار واحد مسکونی نهضت ملی در حال اجرا در شهرها، 75 هزار واحد در حال اجرای فونداسیون، 45 هزار واحد در مرحله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

306 هزار خانه به مرحله ساخت رسید/ پیشرفت تا 45 درصد

306 هزار خانه به مرحله ساخت رسید/ پیشرفت تا 45 درصد