مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:402023-01-24اقتصادي

افزایش 19 درصدی تردد در راه های استان مرکزی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: بر اساس تحلیل داده های سامانه های تردد شمار آنلاین منصوب در محورهای مواصلاتی استان، از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه، - مهرداد جهانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تا انتهای دی ماه، سامانه های هوشمند تردد شمار منصوب در راه های مواصلاتی استان، 244 میلیون و 642 هزار و 887 تردد را به ثبت رسانده اند که این حجم از سفرها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، افزایش 19 درصدی را نشان می دهد.

وی در خصوص میزان ورود و خروج وسایل نقلیه در استان مرکزی بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 50 میلیون و 459 هزار و 673 دستگاه انواع وسایل نقلیه به استان وارد و 49 میلیون و 226 هزار و 228 وسیله از استان مرکزی خارج شده اند، که در این زمینه نیز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب با افزایش 23 و 21 درصدی رو به رو بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به اینکه استان مرکزی در کریدور شمال به جنوب و شرق به غرب کشور قرار گرفته است، بیان کرد: 20 درصد از تردد های ثبت شده مربوط به وسایل نقلیه سنگین می باشد.

به گفته جهانی براساس تحلیل تردد های ثبت شده در شبکه راه های استان، در برخی از ساعات شبانه روز تردد ناوگان سنگین در محورهایی مانند دلیجان-اصفهان و دلیجان-س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 19 درصدی تردد در راه های استان مرکزی

افزایش 19 درصدی تردد در راه های استان مرکزی