مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 13:452023-01-24سياسي

علیزاده : هر کشوری سپاه را تروریست بخواند باید مراقب عواقبش باشد


نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه اتحادیه اروپا باید از سرنوشت نظامیان آمریکایی عبرت بگیرد، گفت: اگر سپاه عزیز ما را تروریست می خوانید، - علی اکبر علیزاده برمی، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، درباره تلاش پارلمان اروپا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: اقدام پارلمان اروپا، از روی استیصال محض بود.

به این دلیل که کسانی که در حال حاضر اسم اتحادیه اروپا را بر خود گذاشته اند، مخصوصاً فرانسه، زمانی در منطقه غرب آسیا، یک ابرقدرت بودند که هرکاری را می خواستند، انجام می دادند.

وی افزود: اما حالا چه وضعی برقرار است؟ سوریه هیچ اعتنایی به حرف فرانسه نمی کند، در لبنان، فرانسه هیچ نقشی ندارد و عراق هم که بالاتر از آنها، آمریکایی ها را نیز از کشور خود بیرون کردند.

آمریکا زمانی با یک اشاره، معادلات منطقه ای را تغییر می داد اما حالا به این فلاکت افتاده است و در حال حاضر مثل یک دله دزد در حال دزدی نفت در عراق است.

علیزاده برمی ادامه داد: اینها حاصل چیست؟  اقدامات بی نظیر سپاه و بزرگان مثل حاج قاسم سلیمانی در منطقه، به قدری دشمن را عصبانی کرد که دست به ترور ناجوانمردانه سردار سلیمانی زدند و تصور کردند که پس از آن می توانند هر غلطی خواستند، در منطقه انجام د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علیزاده : هر کشوری سپاه را تروریست بخواند باید مراقب عواقبش باشد

علیزاده : هر کشوری سپاه را تروریست بخواند باید مراقب عواقبش باشد