مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:202023-01-24سياسي

استفاده از ظرفیت هنرمندان چهارمحال و بختیاری در ایام دهه فجر


شهرکرد_رییس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات چهارمحال و بختیاری گفت: در برنامه های دهه فجر امسال از ظرفیت هنرمندان چهارمحال و بختیاری استفاده خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، موسی انصاری پیش از ظهر امروز سه شنبه از برگزاری هرچه بهتر آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: امروز دومین جلسه ستاد دهه فجر استان با حضور 25 کمیته تخصصی در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تشکیل شد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد و گزارشات مختلفی برای برگزاری برنامه های دهه فجر مطرح شد تصریح کرد: تمامی کمیته ها با زیر مجموعه های خود در شهرستان ها جلسات را برگزار کردند و آین نامه ها برگزاری دهه فجر ابلاغ شده است.

انصاری یادآور شد: ویژه برنامه تاریخی 12 بهمن رأس ساعت 9 صبح از محل فرودگاه تا مصلی بزرگ شهرکرد با حرکت نمادین خودرویی و موتوری تدارک و برنامه ریزی شده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: پیش بینی شده است در این ویژه برنامه از ظرفیت دستگاه ها و خودروهای مردمی استفاده شود و همچنین به مناسبت میلاد با سعادت امام جواد (ع) که مقارن با 12 بهمن ماه و آغاز دهه فجر است برنامه ی جشنی در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهرکرد با حضور اکثریت مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت هنرمندان چهارمحال و بختیاری در ایام دهه فجر

استفاده از ظرفیت هنرمندان چهارمحال و بختیاری در ایام دهه فجر