مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:252023-01-24اقتصادي

پرداخت 36 میلیاردریال کمک هزینه درمانی توسط هلال احمر


مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: از آغاز سال جاری تا پایان دی ماه 36 میلیارد و 700 میلیون ریال کمک هزینه درمانی به بیماران نیازمند پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید قاسم موسوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان زنجان در قالب طرح حمایتی – درمانی، از همه افراد نیازمند و اقشار آسیب پذیر که توانایی تامین هزینه های درمانی، دارویی و توانبخشی را ندارند، در پرداخت بخشی از این هزینه ها آنها را حمایت می کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان افزود: در 10 ماهه گذشته از سال جاری 36 میلیارد و 700 میلیون ریال برای 2 هزار و 104 بیمار نیازمند استان زنجان پرداخت شده است.

وی گفت: هلال احمر از بیماران نیازمندی که توان تامین هزینه های درمان و دارویی خود را ندارند، حمایت مالی می کند.

موسوی ادامه داد: حمایت های مالی هلال احمر در بخش های دارو و درمان، کمک هزینه بستری طبی و جراحی، اروتز و پروتز، عمل زایمان طبیعی و سزارین، فرانشیز دارو و درمان و کمک هزینه خدمات دندانپزشکی است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان خاطرنشان کرد: کمک هزینه پاراکلینیک(سونوگرافی، سی تی اسکن)، تامین وسایل و تجهیزات توانبخشی، وسایل بهداشتی، درمانی و مصرفی، درمان سرپایی و کمک هزینه شیرخشک برای خانواده های نیازمند از دیگر موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 36 میلیاردریال کمک هزینه درمانی توسط هلال احمر

پرداخت 36 میلیاردریال کمک هزینه درمانی توسط هلال احمر