مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:352023-01-24سياسي

مدیرکل فضای مجازی ساترا: 30 رسانه کاربرمحور از ساترا مجوز فعالیت دارند


حدود 30 رسانه کاربرمحور از ساترا مجوز فعالیت دارند و در حال حاضر برخی رسانه های کاربر محور هم هستند که هنوز موفق به اخذ مجوز نشده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، برنامه گفت وگوی فرهنگی به تهیه کنندگی رقیه زهرا پرندآور و با اجرای لیلا سلمانی با موضوع نظارت بر رسانه های کاربرمحور با حضور نوید همایونی مدیرکل پایش فضای مجازی ساترا و امیر تاجیک عضو هیئت مدیره رسانه هیئت آنلاین و مدیر سابق پلتفرم رسانه کاربر محور تماشا از رادیو گفت وگو پخش شد.

  نوید همایونی مدیرکل پایش فضای مجازی ساترا در ابتدای برنامه در تعریف رسانه های کاربرمحور گفت: رسانه های ارائه دهنده خدمات کاربرمحور یا بارگذاری محتوا توسط کاربران، رسانه کاربرمحور هستند.

منظور از کاربرمحور بودن این است که محتوایی که درون رسانه بارگذاری شده، توسط کاربران تهیه و بارگذاری شده است که البته صاحب پلتفرم به محتواها دسترسی دارد تا بتواند مقررات این حوزه را اعمال کند یا به کاربران تذکراتی بدهد و یا حتی برای پربازدیدتر شدن آن محتوا دخالت هایی را داشته باشد.

  سپس امیر تاجیک درباره میزان استقبال کاربران برای استفاده از رسانه های کاربرمحور توضیح داد: اساسا میزان استقبال کاربران به خدمات و سرویس هایی که هر پلتفرم ارائه می‎دهد، بستگی دارد؛ این موضوع می تواند به میزان حجم آپلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل فضای مجازی ساترا: 30 رسانه کاربرمحور از ساترا مجوز فعالیت دارند

مدیرکل فضای مجازی ساترا: 30 رسانه کاربرمحور از ساترا مجوز فعالیت دارند