مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-24حوادث

ماجرای قتل برای خرید مواد در نجف آباد تشریح شد


فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 2 معتادی که اقدام به قتل یک پیرمرد 77 ساله و سرقت اموال او کرده و متواری شده بودند، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ میثم گوهری آرانی اظهار داشت: غروب روز 28 مهرماه یکی از واحدهای گشت انتظامی شهرستان نجف آباد حین گشت زنی در جاده ای نزدیک ورودی این شهرستان با جسد یک پیرمرد مواجه شده و بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی را در جریان می گذارند.

اثبات فرضیه قتل وی افزود: کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی به همراه تیم بررسی صحنه جرم و تشخیص هویت در محل حضور یافته و اقدامات علمی و تخصصی خود را آغاز می کنند که در ادامه با مشاهده آثار خفگی در گلوی این پیرمرد فرضیه قتل وی به اثبات رسید.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد با بیان اینکه کارآگاهان در کمترین زمان هویت فرد مقتول را به دست آورده و خانواده او را در جریان قرار دادند گفت: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این فرد حدوداً 77 ساله برای شرکت در مراسم ختم یکی از اقوام خود به یکی از استان های همجوار رفته و شب قبل با خودروی شخصی به شهر خود عزیمت کرده اما بعد از گذشت ساعت ها همه اعضای خانواده و اقوام از او بی اطلاع بودند و گوشی تلفن همراهش را هم پاسخ نمی داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای قتل برای خرید مواد در نجف آباد تشریح شد

ماجرای قتل برای خرید مواد در نجف آباد تشریح شد