مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:402023-01-24اقتصادي

ساخت خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در 1200 شهر/ هشدار سوداگری در شهرهای خوش آب و هوا


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرزانه صادق مالواجرد با بیان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی استان های کم برخوردار چشمگیر است ، - معاون شهرسازی و معماری از ساخت خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در 1200 شهر خبر داد و گفت :خطر سوداگری به بهانه اجرای قانون جهش تولید مسکن در شهر های خوش آب و هوا بالاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، فرزانه صادق مالواجرد با بیان پیشرفت پروژه های نهضت ملی مسکن در برخی استان های کم برخوردار چشمگیر است ، اظهار کرد: نقطه قوت طرح نهضت ملی مسکن، فنی و کارشناسی بودن همه مراحل این طرح در شناسایی و تامین اراضی و احداث شهرک ها و واحد های مسکونی است.

وی درباره شهرک سازی گفت: بر اساس مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری درباره تراکم زمین ها و تاکیدات انجام شده برای جلوگیری از مشکلات روی داده در مسکن مهر، در شهر هایی که طرح جامع شهر به ساخت یک طبقه یا 2 طبقه واحد های مسکونی اشاره کرده، باید واگذاری اراضی برای ساخت واحد های مسکونی بر اساس همان طرح انجام شود.

وی افزود: بر اساس بررسی های صورت گرفته از حدود 1442 شهر، 1200 شهر مشمول ساخت مسکن ویلایی و زیر دو طبقه می شوند.

وی با بیان این که خطر سوداگری به بهانه اجرای قانون جهش تولید مسکن در شهر های خوش آب و هوا که ارزش زمین های آن ها بالاست، وجود دارد، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در 1200 شهر/ هشدار سوداگری در شهرهای خوش آب و هوا

ساخت خانه های ویلایی نهضت ملی مسکن در 1200 شهر/ هشدار سوداگری در شهرهای خوش آب و هوا