مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:452023-01-24سياسي

تعیین تکلیف بیش از 4 هزار پرونده مسن با همت مراجع قضایی


رییس کل دادگستری استان یزد از رسیدگی و تعیین تکلیف چهار هزار و 9 پرونده مسن با بیش از یک سال سن، به همت مراجع قضایی استان یزد طی 9 ماه گذشته از سال جاری خبر داد.

- غلامعلی دهشیری در تشریح اقدامات دادگستری استات یزد جهت تعیین تکلیف پرونده های مسن، با اشاره به دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر توجه به نظارت و کاهش ورودی برای بهبود وضعیت پرونده های مسن و معوق، بر لزوم اجرای سیاست های تحولی قوه قضاییه در این زمینه تأکید کرد و گفت: بر اساس آموزه های قرآنی و اسلامی، با ابتلا و آزمایش انسان ها در دوره های مختلف بسیاری از افراد امتحان شدند بنابراین باید همواره مراقب باشیم زیرا فتنه و دسیسه های دشمنان اسلام همواره در کمین است.

این مقام ارشد قضایی در استان افزود: بنابر تاکیدات ریاست قوه قضاییه، در دادگستری استان یزد شعب ویژه رسیدگی به این پرونده ها تشکیل شد و با نظارت مستقیم روسای دادگستری و دادستانهای استان، با رسیدگی به پرونده متهمان، احکام متناسب صادر می شود.

دهشیری با بیان اینکه روسای دادگستری و دادستانهای یزد و شهرستانهای تابعه استان یزد در ملاقاتهای مردمی حتی الامکان سعی کنند بر حل و فصل مشکلات مردم دارند، افزود: به مدیران قضایی، قضات و کارکنان دادگستری استان بر رعایت اصل تکریم ارباب رجوع، به دور از غرور و تکبر و با خوش اخلاقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف بیش از 4 هزار پرونده مسن با همت مراجع قضایی

تعیین تکلیف بیش از 4 هزار پرونده مسن با همت مراجع قضایی