مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-24فرهنگي

نمایشگاه عکس جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد- ایساتیس گشایش یافت


نمایشگاه آثار عکاسی شصت و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد - ایساتیس با نمایش آثار راه یافته به بخش مسابقه آغاز به کار کرد.

- ایسنا/یزد نمایشگاه آثار عکاسی شصت و پنجمین جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد - ایساتیس با نمایش آثار راه یافته به بخش مسابقه آغاز به کار کرد.

این دوره از جشنواره از امروز سه شنبه چهارم بهمن ماه در دو بخش فیلم کوتاه و عکس در شهر میراث جهانی یزد آغاز شده که در بخش عکس تعداد 520 اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت و پس از داوری تعداد 20 اثر به مرحله رقابت راه یافته است.

نمایشگاه این آثار صبح امروز با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و مدیر انجمن سینمای جوان یزد و دبیر اجرایی این جشنواره و جمعی از هنردوستان در پلاتو کتابخانه مرکزی یزد گشایش یافته و تا چهارم بهمن ماه پذیرای علاقمندان است.

در بخش فیلم کوتاه این جشنواره نیز از مجموع 422 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره تعداد 64 اثر در قالب عناوین داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی به بخش رقابت این دوره از جشنواره راه یافته که از عصر امروز اکران این آثار در سه سانس از ساعت 16:30 تا 22:30 در مجموعه سینمایی تک یزد صورت خواهد گرفت.

این جشنواره با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به عنوان یکی از مقوله های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه عکس جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد- ایساتیس گشایش یافت

نمایشگاه عکس جشنواره منطقه ای سینمای جوان یزد- ایساتیس گشایش یافت