مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-24اقتصادي

آبفای بوشهر آبی به صنایع نمی فروشد/ آب پس از 12 سال به جم می رسد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت هیچ آبی به صنایع نفت و گاز مستقر در استان نمی فروشد بلکه آب هم به عنوان کمک دریافت می کند.

- ایسنا/بوشهر مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: این شرکت هیچ آبی به صنایع نفت و گاز مستقر در استان نمی فروشد بلکه آب هم به عنوان کمک دریافت می کند.

ابوالحسن عالی سه شنبه 4 بهمن در نشست با خبرنگاران در خصوص اقدامات شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در حوزه آب روستایی اظهار کرد: میانگین برخورداری روستاها از شبکه آبیاری در جهان 50 درصد، در ایران 85 درصد و در استان بوشهر 95 درصد است.

وی اضافه کرد: در سال اول دوبت سیزدهم 43 پروژه آب روستایی با اعتبار 90 میلیارد تومان و در سه شهرستان در جهت آبرسانی، بهبود دسترسی آغاز شد، خوشبختانه با پیگیری های استاندار محترم بوشهر تحت عنوان طرح جهاد آبرسانی 750 میلیارد تومان به بیش از 200 روستای استان در همه شهرستان ها رقم خورد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر علت دسترسی نداشتن 40 روستا در شهرستان دشتستان به آب شرب مناسب تصریح کرد: 2 درصد از جمعیت کل استان معادل 5000 نفر در استان بوشهر تحت پوشش شبکه آب نیستند.

علت نیز هزینه گزاف برای آبرسانی به این روستاها است که عمدتا جمعیت کم دارند، کوچ نشین هستند و در ارتفاعات قرار د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبفای بوشهر آبی به صنایع نمی فروشد/ آب پس از 12 سال به جم می رسد

آبفای بوشهر آبی به صنایع نمی فروشد/ آب پس از 12 سال به جم می رسد