مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-24فرهنگي

اصلاح رنگ انیمیشن «بچه زرنگ» به اتمام رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه هنر پویا، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» جدیدترین ساخته گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری این روز ها مراحل نهایی پس از تولید را سپری می کند.

- اصلاح رنگ انیمیشن سینمایی بچه زرنگ به همت سامان مجد وفایی نهایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی گروه هنر پویا، انیمیشن سینمایی بچه زرنگ جدیدترین ساخته گروه هنر پویا به تهیه کنندگی حامد جعفری این روز ها مراحل نهایی پس از تولید را سپری می کند.

پس از آنکه فرایند تدوین نهایی انیمیشن سینمایی بچه زرنگ در هفته های گذشته توسط حسن ایوبی روی تصاویر نهایی فیلم به پایان رسید، به تازگی اصلاح رنگ این اثر نیز توسط سامان مجد وفایی نهایی شد.

سامان مجد وفایی درباره اصلاح رنگ بچه زرنگ بیان کرد: اصلاح رنگ در پروژه های انیمیشنی بسیار پیچیده تر از فیلم های رئال است، ما برای اصلاح رنگ این اثر به همراه کارگردان بیش از 30 جلسه کار کردیم تا بتوانیم به یک نسخه با کیفیت و قابل دفاع برسیم.

انیمیشن سینمایی بچه زرنگ این روز ها خود را برای نمایش عمومی آماده می کند و در روز های پایانی مراحل پس از تولید قرار دارد.

این فیلم محصول مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مجموعه گروه هنر پویاست که تهیه کنندگی آن را حامد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلاح رنگ انیمیشن «بچه زرنگ» به اتمام رسید

اصلاح رنگ انیمیشن «بچه زرنگ» به اتمام رسید