مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-24سياسي

پارلمان اروپا به اقدام علیه سپاه عملاً مقابل مردم ایران ایستاد


نایب رییس کمیسیون آموزش مجلس و نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: پارلمان اروپا به اقدام نسنجیده خود علیه سپاه، عملاً مقابل مردم ایران اسلامی ایستادند.

- سیدمحمد مولوی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های به اصطلاح تروریستی را تأسف بار دانست و اظهار کرد: با وجود اینکه مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد اروپا باغ و جهان خارج از آن جنگل است اما کشورهای اروپایی چگونه با مردمی ترین تشکیلات که داعش را نابود کرده چنین رفتاری می کنند؟ وی افزود: کشورهای اروپایی ظاهراً چشمان خود را به روی واقعیت های انسانی و حقوق بشر بسته اند و فراموش کردند اگر سپاه نبود، امروز شاهد انجام عملیات تروریستی و غیر انسانی داعش در این کشورها بودیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: از کشورهایی که با تحریم دارویی ایران در ظاهر همچنان شعار آزادی بیان و دموکراسی سر می دهند می توان واقعیت تفکر آنها را بررسی کرد.

مولوی با تاکید بر اینکه اروپایی ها حتی به کوچک ترین آداب دیپلماسی آشنایی ندارند، بیان کرد: ایران همواره نشان داده که اهل تعامل و ارتباطات بین المللی بر پایه حفظ منافع ملی است ولی اروپایی ها همیشه به دنبال بهانه جویی و فرار از واقعیت های جهان هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا به اقدام علیه سپاه عملاً مقابل مردم ایران ایستاد

پارلمان اروپا به اقدام علیه سپاه عملاً مقابل مردم ایران ایستاد