مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-24اقتصادي

راهی برای بهبود وضع اقتصادی مرزنشینان/ کوله بران نقشی در عدد نهایی قاچاق ندارند


رییس کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران می گوید که راهکارهای کوتاه مدت برای بهبود وضع اقتصادی مرزنشینان صرفا مقابله با روبناست و برای بهبود قطعی باید به اصلاح زیرساخت ها توجه کرد.

- رییس کمیسیون حمایت قضایی و مبارزه با فساد اتاق بازرگانی تهران می گوید که راهکارهای کوتاه مدت برای بهبود وضع اقتصادی مرزنشینان صرفا مقابله با روبناست و برای بهبود قطعی باید به اصلاح زیرساخت ها توجه کرد.

حسن فروزان فرد در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: وقتی ما از وضعیت اقتصادی در استان های مرزی و کم برخوردار صحبت می کنیم، باید توجه داشته باشیم که مسائل آن ها تنها به موضوعاتی مانند کوله بری، قاچاق سوخت و ته لنجی خلاصه نمی شود.

در واقع شبیه به بیماری که برای بالا بودن تب به پزشک مراجعه کرده و متخصص تب را به عنوان علامت یک بیماری می بیند و برای برطرف شدن مشکل، عامل اصلی بیماری را پیدا می کند، در اقتصاد نیز وقتی ما معضلاتی این چنینی را می بینیم باید به سراغ مسائل کلان و زیرساختی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه جاماندن از قطار توسعه اصلی ترین مشکل استان های کم برخوردار کشور است، بیان کرد: این مناطق برای بهبود شرایط اقتصادی در تمام سال های گذشته نیاز به سرمایه گذاری های جدید، برنامه ریزی برای تولید و ایجاد ارزش افزوده و قرار گرفتن د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهی برای بهبود وضع اقتصادی مرزنشینان/ کوله بران نقشی در عدد نهایی قاچاق ندارند

راهی برای بهبود وضع اقتصادی مرزنشینان/ کوله بران نقشی در عدد نهایی قاچاق ندارند