مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:052023-01-24اقتصادي

سرمای هوا، مصرف گاز در خراسان شمالی را افزایش داد


مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با آغاز مجدد کاهش دما در خراسان شمالی و ورود جبهه هوای سرد، مصرف گاز در خراسان شمالی افزایش یافت.

- سید محمود هاشمی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر حدود 100 درصد میزان مصرف گاز در استان مربوط به بخش خانگی است و به دلیل برودت هوا و مدیریت مصرف، گاز صنایع استان قطع شده و از سوخت جایگزین استفاده می کنند.

بخش تجاری نیز به دلیل اعمال مدیریت مصرف، سهم بسیار کمی در مصرف گاز در استان دارند.

وی ادامه داد: طی روزهای پایانی دی ماه، مصرف گاز بخش خانگی مقداری کمتر از 6 میلیون متر مکعب در روز بود که یکم بهمن ماه به 6 میلیون و 150 هزار متر مکعب نیز رسید.

وی بیان کرد: دوم بهمن ماه نیز مصرف گاز بخش خانگی در استان از 6 میلیون متر مکعب کمتر شد اما با ورود موج جدید سرما و کاهش دما، طی روز گذشته با افزایش مصرف روبه رو بودیم؛ به طوری که میزان مصرف در بخش خانگی به 6 میلیون و 210 هزار متر مکعب در شبانه روز رسید و افزایش 4 درصدی را نسبت به روز قبل از آن نشان می دهد.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی با اشاره به تعداد مشترکان پر مصرف و بد ، گفت: حدود 55 درصد مشترکان گاز در استان خوش مصرف، 44 درصد پر مصرف و یک درصد نیز بد مصرف هستند که تعرفه گازبهای مشترکان کم مصرف نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمای هوا، مصرف گاز در خراسان شمالی را افزایش داد

سرمای هوا، مصرف گاز در خراسان شمالی را افزایش داد