مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:102023-01-24سياسي

پرستاران با آموزش زبان خارجی مهاجرت می کنند


مترون بیمارستان امام خمینی، از اضافه کاری های اجباری و همچنین پرداختی های نامناسب به پرستاران در بخش دولتی، به شدت انتقاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخوشبختانه قدم مثبتی برداشته شده است و با تلاش و پیگیری همه مسئولان و به خصوص سازمان نظام پرستاری و معاونت پرستاری وزارت بهداشت اولین پرداخت تعرفه ها به صورت علی الحساب انجام شد، اما درباره بازتوزیع تعرفه ها نیازمند دقت و بررسی بیشتری هستیم که امیدواریم این کار با جدیت دنبال شود و به زودی بخشی از مشکلات معیشتی همکاران پرتلاش همه رده های پرستاری کاهش یابد.

مترون بیمارستان امام خمینی با انتقاد از سیستم دریافت مالیات از پرستاران، اظهار کرد: موضوع مهم دیگر، مالیات های پلکانی در سیستم های دولتی و آموزشی است، به دلیل کمبود نیرو نیازمند به کارگیری پرستاران در شیفت های اضافه کاری هستیم که به تبع آن پرستاری که اضافه کار بیشتری داشته باشد، کارانه بیشتری نیز به او تعلق می گیرد که این امر منجر به افزایش درآمد پرستار شده و در نتیجه پرستار مشمول مالیات پلکانی بالای 20 درصد خواهد شد.

آریاملو ادامه داد: در نهایت مبلغی که پرستار به واسطه اضافه کار دریافت می کند به ضرر پرستاران تمام می شود و این امر باعث می شود پرستار ترجیح دهد در مراکز و بیمارستان های خصوصی فعالیت کند تا مشمول مالیات پلکانی نشود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرستاران با آموزش زبان خارجی مهاجرت می کنند

پرستاران با آموزش زبان خارجی مهاجرت می کنند