مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:402023-01-24اجتماعي

جلوگیری از 96 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های نمین


رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نمین گفت: تاکنون از 96 مورد ساخت و ساز غیرمجاز با حضور 440 مورد گشت راهداری در حریم راهداری نمین جلوگیری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی آزاد بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از پایانه های راهداری شهرستان نمین با بیان اینکه حفاظت و صیانت از حریم راه ها خط قرمز راهداری است، اظهار کرد: تاکنون از 96 مورد ساخت و ساز غیرمجاز با حضور 440 مورد گشت راهداری در حریم راهداری نمین جلوگیری شده است.

وی خط کشی بیش از 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این شهرستان را در 10 ماهه گذشته یادآور شد و افزود: همچنین در این مدت 34 مورد درختکاری غیرمجاز جمع آوری و با اخذ 22 مورد دستور قضایی نسبت به رفع آثار تجاوز در حریم اقدام شده است.

رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان نمین از تسطیح و رگلاژ حدود هزار کیلومتر از حریم راه های شهرستان نمین خبر داد و بیان کرد: راهداران 915 کامیون عملیات ریزش برداری و18 کیلومتر نیز شانه سازی انجام داده اند و همچنین در این مدت در جهت ارتقای ایمنی راه ها با استفاده از 4 هزار تن آسفالت سرد و گرم راه های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان لکه گیری شده است.

آزاد افزود: راهداران از زمان شروع بارش ها 10 هزار و 750 کیلومتر عملیات برف روبی و 2 هزار تن نمک پاشی انجام داده و در اسرع وقت نسبت به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از 96 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های نمین

جلوگیری از 96 مورد ساخت و ساز غیرمجاز در حریم راه های نمین