مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 15:552023-01-24بين الملل

کولانی: راهکار مقابله با اقدامات اتحادیه اروپا عدم مماشات در خلیج فارس است


دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: راهکار مقابله با اقدامات اتحادیه اروپا عدم مماشات با این کشورها در خلیج فارس و خاورمیانه است.

گام بعدی عدم مقابله با تهدیدهای امنیتی که مقصد آن ها اروپا است، - امیر محمدکولانی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اقدامات اخیر اتحادیه اروپا، گفت: این اقدام اتحادیه اروپا ناشی از تحرکات، فشارهای منافقین و شکست های جنگ اوکراین است، اروپا دچار مشکلات عدیده ای در حوزه انرژی و دیگر حوزه ها شده و این اقدام را در راستای تضعیف اتحاد ایران و روسیه انجام داد.

وی افزود: این اقدام ناشی از حضور و اقتدار سپاه در منطقه، مقابله با داعش و توطئه های کشورهایی اروپایی است.

 اتحادیه اروپا همان راهی را می رود که ترامپ شروع کرده بود و بر خلاف اینکه در دوران ترامپ با سیاست هایش مخالفت می کردند، با این اقدام ذات واقعی خود را نشان دادند.

  این فعال دانشجویی ادامه داد: اتحادیه اروپا سعی دارد بر ایران فشار بیارد تا در جبهه اوکراین راه تنفسی برای ناتو باز شود، این حرکت دولت های اروپایی نتیجه ای نخواهد داشت جز اینکه رسمی را برای تروریستی خواندن نهادهای کشورهایی که همراهشان نیستند را فراهم می کنند و منجر به هرج و مرجی در جهان خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کولانی: راهکار مقابله با اقدامات اتحادیه اروپا عدم مماشات در خلیج فارس است

کولانی: راهکار مقابله با اقدامات اتحادیه اروپا عدم مماشات در خلیج فارس است