مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-24سياسي

دویست و بیستمین مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه برکت شهید احمد باجی زایی شهرستان زرآباد به عنوان دویست و بیستمین مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، میثم لک زایی امروز در حاشیه افتتاح مدرسه برکت در زرآباد اظهار کرد: این طرح آموزشی در روستای دودر شهرستان زرآباد قرار دارد که همزمان با سفر معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان به صورت ویدیو کنفرانسی افتتاح شد.

میثم لک زایی بیان کرد: با افتتاح این طرح آموزشی بیش از 180 نفر دانش آموز از فضای آموزشی استاندارد در این منطقه برخوردار شدند.

وی زیربنای این مدرسه را 540 مترمربع عنوان کرد و ادامه داد: این طرح با اعتبار 50 میلیارد ریال توسط بنیاد برکت و با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس ساخته شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خصوص احداث مدارس در این استان افزود: این بنیاد در سال های گذشته 220 طرح مدرسه سازی را در نقاط مختلف استان با بیش از یک هزار کلاس درس با اعتبار بیش از 91 میلیارد تومان ساخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دویست و بیستمین مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد

دویست و بیستمین مدرسه برکت در سیستان و بلوچستان افتتاح شد