مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 17:452023-01-24سياسي

بهروزی فر: «برنامه محوری» و «تامین منابع پایدار» از نقاط قوت بودجه 1402 است


یک نماینده مجلس از جمله نقاط قوت لایحه بودجه 1402 را برنامه محوری و ایجاد منابع پایدار در آن دانست و تاکید کرد: اراده دولت بر این است که تمامی منابع را شناسایی کند تا پایداری منابع بیشتر مالیات محور باشد نه نفت محور.

- بهروزی فر: برنامه محوری و تامین منابع پایدار از نقاط قوت بودجه 1402 است یک نماینده مجلس از جمله نقاط قوت لایحه بودجه 1402 را برنامه محوری و ایجاد منابع پایدار در آن دانست و تاکید کرد: اراده دولت بر این است که تمامی منابع را شناسایی کند تا پایداری منابع بیشتر مالیات محور باشد نه نفت محور.

خلیل بهروزی فر در گفت و گو با ایسنا در تشریح نقاط قوت لایحه بودجه 1402 بیان کرد: این لایحه چند نقطه قوت دارد و البته نقاط ضعفی نیز دارد که یکی از نقاط قوت لایحه بودجه 1402 حرکت به سمت برنامه محوری نسبت به بودجه سال های گذشته از جمله سال 1400 و 1401 است.

وی نقطه قوت بعدی لایحه بودجه 1402 را توسعه خدمات بیمه ای پایه دانست و تصریح کرد: در این رابطه ارتقاء بیمه سلامت در ارتباط با دهک های پایین یعنی سه دهک اول در بحث ارائه بیمه رایگان برای این قشر از جامعه دیده شده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی عدم استقراض از صندوق توسعه ملی را از دیگر نقاط قوت لایحه بودجه 1402 عنوان کرد و گفت: در این لایحه استقراض از این صندوق منتفی شده است و مورد بعدی نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهروزی فر: «برنامه محوری» و «تامین منابع پایدار» از نقاط قوت بودجه 1402 است

بهروزی فر: «برنامه محوری» و «تامین منابع پایدار» از نقاط قوت بودجه 1402 است