مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-24سياسي

فعالیت شبانه روزی 200 پرسنل شهرداری تهران در 137


رییس سازمان بازرسی شهرداری تهران از فعالیت شبانه روزی 200 نفر از پرسنل شهرداری تهران در ستاد سامانه ارتباط مردمی 137 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، داوود گودرزی در اولین همایش شهروندان مشارکت جو که در محل برج میلاد تهران برگزار شد با اشاره به فعالیت شبانه روزی 200 نفر از پرسنل شهرداری تهران در ستاد سامانه ارتباط مردمی گفت: در حال حاضر نزدیک به 4 میلیون شماره از شهروندان در سامانه وجود دارد که وقت گذاشته اند و موضوعات شهری را با شهرداری تهران در میان می گذارند.

وی افزود: در گذشته محدودیت هایی در سامانه وجود داشت و مردم مدت زیادی پشت خط می ماندند با این وجود برخی شهروندان حرف خود را به مدیران شهری می رساندند.

پیشتر مشخص نبود که پیگیری تماس های شهروندان به چه جایی ختم می شود اما بعد از 17 سال با ادغام دو سامانه 1888 و 137 و فعالیت های 24 ساعته این مجموعه و ایجاد امکان بازخورد گزارش های مردمی مبنی بر دنبال کردن موضوعات و اعطای کد رهگیری تغییراتی ایجاد شد که در سامانه 137 پلاس به وجود آمد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر زمان معطلی در زمان ارتباط با سامانه ارتباط مردمی زیر 5 دقیقه است و در کنار سرعت پاسخگویی به شهروندان این تعهد را می دهیم که تذکرات و پیشنهادات آنها در شهرداری تهران پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت شبانه روزی 200 پرسنل شهرداری تهران در 137

فعالیت شبانه روزی 200 پرسنل شهرداری تهران در 137