مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:152023-01-24سياسي

فراخوان حمایت از ایده های استارتاپی دانش آموزی در حوزه توسعه فناوری های آموزشی


رویداد کسب وکاری و استارتاپی م ًنو با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و مجتمع نوآوری مفید برای حمایت از ایده های فناوری دانش آموزی برگزار می گردد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس و به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، نخستین رویداد کسب وکاری و استارتاپی م ًنو برای حمایت از ایده های نوآورانه دانش آموزان و تبدیل آنها به کسب وکارهای واقعی برگزار می شود.

این رویداد که با حمایت و مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و توسط مجتمع آموزشی مفید برگزار می شود، استفاده بهینه از توانمندی ها و ایده های نوآورانه استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان و فناور برای توسعه فناوری های آموزشی را هدف قرار داده است.

محورهای مدنظر برای ارسال آثار ارائه روش های به روز فناوری آموزشی ، طراحی و تولید نرم افزارهای یکپارچه مدارس(ERP مانند پیام رسان، امور اداری، امور حسابداری و غیره) ، توانمندسازی و آموزش دانش آموزان و معلمان ، ارزیابی روانی و شناختی برای هدایت صحیح دانش آموزان و ارزیابی آنها ، ارزیابی روانی و شناختی معلمان و مدیران ، تولید محتوای تعاملی و آموزش ترکیبی ، هدایت تحصیلی دانش آموزان و استعدایابی و تحلیل داده های مدارس و دانش آموزان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان حمایت از ایده های استارتاپی دانش آموزی در حوزه توسعه فناوری های آموزشی

فراخوان حمایت از ایده های استارتاپی دانش آموزی در حوزه توسعه فناوری های آموزشی