مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:202023-01-24سياسي

نه مردسالاری نه زن سالاری؛ وحدت، نیاز ماست


همسر رییس جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه با یک شبکه خارجی ضمن بیان اینکه صلح با تسلیم فرق می کند و حمله به زنان، حمله به فرهنگ است، تأکید کرد ما در جامعه امروز نه مردسالاری نه زن سالاری، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، جمیله علم الهدی همسر سید ابراهیم رییسی رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت وگویی تلویزیونی بر لزوم همدلی و همگرایی میان زنان و مردان ایرانی تأکید و تصریح کرد، پشتوانه مقاومت نظامی، مقاومت فرهنگی است.

علم الهدی در گفت وگو با شبکه خبری المیادین لبنان، با بیان اینکه استکبار جهانی ضمن سرکوب فرهنگ های دیگر کشورها از طریق ابزار رسانه، گفت، در زمان مبارزات انقلابی، زنان مشهدی از مردان پیشی گرفتند و وقتی این موضوع را به اطلاع امام خمینی رساندند، امام از زنان مشهدی و قیام آنان حمایت کرد.

همسر رییس جمهور ضمن بیان اینکه در سند تحول رییس جمهور، خانواده گرایی نقشی مهم دارد، هدف هجمه به زنان را، هجمه به کل فرهنگ دانست و گفت، راهکار مقابل با مردسالاری، زن سالاری نیست، ما به همگرایی و همدلی نیاز داریم.

مصاحبه، شب گذشته ساعت 22:30 از شبکه المیادین پخش شد.

بخشی از گفت وگو؛ نوع جدید مردسالاری ظهور کرده است جمیله علم الهدی در این گفت وگو درباره ظهور نوع جدید مردسالاری صحبت کرد و گفت، من بیشتر فکر می کنم یک نوع جدید از مردسالاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نه مردسالاری نه زن سالاری؛ وحدت، نیاز ماست

نه مردسالاری نه زن سالاری؛ وحدت، نیاز ماست