مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:252023-01-24سياسي

سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است


فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است، گفت: هیچ تهدیدی از سوی آمریکایی ها بر علیه کشور و انقلاب بی پاسخ نمی ماند.

- قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است، گفت: هیچ تهدیدی از سوی آمریکایی ها بر علیه کشور و انقلاب بی پاسخ نمی ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر سه شنبه در جمع مدیران استان قزوین با اشاره به اقدام پارلمان اروپا در تروریستی خواندن سپاه پاسداران اظهار کرد: اقدام نابخردانه پارلمان اروپا باعث ظهور و بروز حمایت جامعه از سپاه بیش از گذشته شد.

وی با تاکید بر اینکه محبت مردم به سپاه مایه افتخار سپاه و پاسداران است، افزود: سپاه سینه خود را در برابر گلوله دشمنان مردم سپر کرده و آماده جانفشانی برای این مردم در همه صحنه ها و میدان ها است.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه نمی خوابد تا بقیه در آرامش باشند، بیان کرد: هر دغدغه مندی که از آرامش خود برای آرامش مردم می گذرد، پاسدار است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است، گفت: هیچ تهدیدی از سوی آمریکایی ها بر علیه کشور و انقلاب بی پاسخ نمی ماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است

سپاه پاسداران سردمدار مبارزه با تروریسم است