مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-24فرهنگي

برگزاری 4 کارگاه با حضور هنرمندان در راستای برپایی جشنواره


دبیر اجرایی هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی از برگزاری 4 کارگاه با حضور هنرمندان کشور در استانهای مختلف خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی حسینی ظهر سه شنبه در نشست خبری هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی اظهار داشت: شهر قم امسال افتخار میزبانی جشنواره رضوی را در بخش گرافیک دارد که این امر به برکت حضور اساتیدی همانند استادی چون نجابتی، شجاعی، دوست محمدی است و کانون هنر شیعی این کار را اجرایی خواهد کرد.

حسینی گفت: تفاوتی که هشتمین جشنواره ملی گرافیک رضوی با دوره های پیشین دارد آن است که برای مشارکت بهتر هنرمندان به حضور در این رویداد ملی مقرر شد تا 4 کارگاه ملی در 4 منطقه کشور برگزار می شود.

وی با بیان اینکه دو کارگاه در اسفندماه سال جاری برگزار خواهد شد افزود: کارگاه پوستر روزهای 3 تا 5 اسفندماه در قم با حضور هنرمندانی از سراسر کشور برگزار می شود.

دبیر اجرایی جشنواره ملی گرافیک رضوی افزود: کارگاه تصویرسازی نیز روزهای 10 تا 12 اسفند در شهر تهران به میزبانی هیأت هنر و کارگاه پرچم و کتیبه در مشهد روزهای 5 تا 8 فروردین ماه سال آینده برگزار می شود.

حسینی گفت: کارگاه کارتون با عنوان طنز ترسیمی نیز در شهر کرمانشاه با حضور هنرمندان کشور در این حوزه روزهای 7 تا 9 اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 4 کارگاه با حضور هنرمندان در راستای برپایی جشنواره

برگزاری 4 کارگاه با حضور هنرمندان در راستای برپایی جشنواره