مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:352023-01-24سياسي

مخبر: به زودی شاهد گشایش های خوبی خواهیم بود


با وجود برخی هجمه ها و فشار های دشمنان به زودی شاهد گشایش های خوبی در کشور خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از تسنیم، محمد مخبر ظهر امروز پس از بازدید از چاه نیمه های منطقه سیستان و برخی گلخانه های آسیب دیده کشاورزان از سرما، با حضور در فرمانداری ویژه شهرستان زابل در نشستی با مدیران، نمایندگان و مسئولین این منطقه با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم برای پیشرفت کشور ریل گذاری جدیدی شده است، افزود: با وجود برخی هجمه ها و فشار های دشمنان به زودی شاهد گشایش های خوبی در کشور خواهیم بود.

معاون اول رییس جمهور با تأکید بر اینکه مردم محور اصلی برنامه های توسعه دولت هستند، خاطرنشان کرد: بستر حضور و فعالیت مردم در پیشرفت کشور در این دولت فعال شده است و دولت به عنوان تسهیل گر در کنار مردم و بخش خصوصی برای توسعه همه جانبه کشور حضور خواهد داشت.

مخبر با اشاره به مشکلات کشور در زمان روی کارآمدن دولت سیزدهم اظهار داشت: گام های بلندی در زمینه اشتغال و مسکن برداشته شده است و به رغم برخی کارشکنی ها، سرمایه گذاری های داخلی و خارجی در حوزه های مختلف کشور برنامه ریزی شده و در حال انجام است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان سیستان و بلوچستان گفت: استان سیستان و بلوچستان با مزیت همجواری در کنار دریا و سفره های آب زیرزمینی نباید با مشکلات خشکسالی و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: به زودی شاهد گشایش های خوبی خواهیم بود

مخبر: به زودی شاهد گشایش های خوبی خواهیم بود