مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:502023-01-24سياسي

دشمن از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و ملت ایران غافل است


مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی با اشاره به اینکه دشمنان از قدرت و اقتدار ملت ایران و نیروهای مسلح غافل هستند، گفت: در این برهه نیز هوشیاری مردم و سپاه عامل دشمن دشمن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرلشکر رحیم صفوی عصر سه شنبه در یادواره 442 شهید کارگری و کارفرمایی استان البرز که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، گفت: خداوند را شاکرم که توفیق داد امروز در آستانه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در جمع نورانی و باصلابت مردم استان البرز به ویژه خانواده های شهدا حضور پیدا کنم.

وی با بیان اینکه بی شک، ملت ایران امسال نیز مانند سال های گذشته، با حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن، حمایت همه جانبه خود را از نظام و انقلاب اعلام می کنند و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان می زنند، عنوان کرد: ما و شما با شهدای والامقام و امام آنها عهد و پیمان بسته ایم که تا آخرین لحظه عمر خود به این عزیزان و آرمان هایشان وفادار باشیم.

مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در امور نظامی، برگزاری یادواره های شهدا را ادامه حرکت جهادی دلاورمردان این مرز و بوم در جبهه های نبرد حق علیه باطل دانست و با اشاره به اهمیت این موضوع، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره بر جهاد تبیین تاکید داشته و بعضاً از عدم توجه کافی برخی افراد به این امر مهم گلایه دارند زیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و ملت ایران غافل است

دشمن از قدرت و اقتدار نیروهای مسلح و ملت ایران غافل است