مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 18:552023-01-24اقتصادي

تسویه مطالبات طرح دارویار داروخانه های مستقل سرپایی تا پایان آذر


معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی از تسویه مطالبات طرح دارویار داروخانه های مستقل سرپایی طرف قرارداد این سازمان تا پایان آذر ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، مهدی اسلامی معاون درمان این سازمان تأمین اجتماعی گفت: با تأمین اعتباری معادل 1071 میلیارد تومان، همه مطالبات داروخانه های مستقل سرپایی طرف قرارداد سازمان تأمین اجتماعی بابت طرح دارویار تا پایان آذر ماه سال جاری تسویه شد.

همچنین حدود 750 میلیارد تومان بابت مطالبات عادی داروخانه ها تا پایان آبان ماه و 2,570 میلیارد تومان نیز بابت مطالبات مراکز دانشگاهی که مربوط به ماه های اردیبهشت و خرداد سال جاری است، پرداخت شده است.

اسلامی افزود: سازمان تأمین اجتماعی در همراهی با طرح ملی دارویار، پرداخت مطالبات داروخانه ها را در اولویت قرار داده و با پرداخت جدید، کلیه مطالبات داروخانه های مستقل سرپایی طرف قرارداد بابت اجرای طرح دارویار تا پایان آذر ماه سال جاری تسویه شده است.

این گزارش حاکی است طرح دارویار بر اساس تکلیفی که در قانون بودجه 1401 مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده و با دستور ریاست جمهوری از 23 تیر ماه سال جاری اجرا شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسویه مطالبات طرح دارویار داروخانه های مستقل سرپایی تا پایان آذر

تسویه مطالبات طرح دارویار داروخانه های مستقل سرپایی تا پایان آذر