مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:152023-01-24سياسي

10 شب جشن انقلاب در دزفول


دبیر ستاد دهه فجر دزفول ضمن اعلام برنامه های فرهنگی و هنری این ایام گفت: جشن انقلاب به مدت 10 شب در دزفول برگزار می شود - به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه جشن انقلاب به مدت 10 شب در این شهرستان برگزار می شود افزود: از ظرفیت هنرمندان شهرستان برای این جشن ها استفاده می شود.

علی رضا چرخابی با تاکید بر لزوم استفاده از فضای مجازی برای بیان دستاوردها افزود: ویژه برنامه های هنری برای مردم در نظر گرفته شده تا مردم با مقایسه عملکردها قبل و بعد از انقلاب آشنا شوند.

دبیر ستاد دهه فجر دزفول با اشاره به برگزاری نشست های خبری و جنگ های شادی، اجرای نمایش و اکران فیلم شهر ایستاده و اکران مستندی 80 دقیقه ای در مورد دزفول در مجتمع فرهنگی را از برنامه های دهه فجر اعلام کرد و ادامه داد: اجرای موسیقی سنتی، برگزاری نشست های ادبی، فرهنگی و هنری با معرفی چهره های جوان، نمایشگاه عکاسی و نقاشی از دیگر برنامه های دهه فجر هستند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول با بیان اینکه 145 کانون فرهنگی و هنری در دزفول فعال است که 75 کانون از این تعداد در شهرهای تابعه هستند گفت: برگزاری نشست های بصیرتی در خصوص سواد رسانه ای در سطح شهرستان دزفول ضروری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 شب جشن انقلاب در دزفول

10 شب جشن انقلاب در دزفول