مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:352023-01-24سياسي

دولت اجرای رتبه بندی معلمان را با توان مضاعف پیگیری می کند


معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اردبیل گفت: دولت سیزدهم اجرای طرح رتبه بندی معلمان را با اولویت جدی هدف گذاری کرده و پیگیر به نتیجه رسیدن این طرح ارزشمند است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کاظم دبیر عصر سه شنبه در مراسم تجلیل از شوراهای آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار کرد: با اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان بسیاری از دغدغه های معیشتی و حرفه ای معلمان در انجام مسئولیت و مأموریت خطیر رفع خواهد شد و ما شاهد ساماندهی مناسب فعالیت های آموزشی و تربیتی خواهیم بود.

وی با گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، از شوراها به عنوان رکن رکین تصمیم گیری منطقی و معقول در حل مشکلات یاد کرد و گفت: در نظام تعلیم و تربیت فعالیت ها بیشتر بر محور شورایی انجام می شود که خروجی آن را در بهبود فرآیند تعلیم و تربیت شاهد خواهیم بود.

معاون توسعه و منابع انسانی استاندار اردبیل با اشاره به حل بسیاری از دغدغه ها و نابسامانی های حوزه تعلیم و تربیت در دولت سیزدهم به همت رییس جمهور و وزرا تصریح کرد: در استان اردبیل نیز تلاش بر این است تا با همراهی جامعه فرهنگیان بخش عظیمی از دغدغه ها و مشکلات در حوزه تعلیم و تربیت برطرف شده و شرایط مطلوبی را در فرآیند تأثیرگذار آموزشی و پرورشی شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت اجرای رتبه بندی معلمان را با توان مضاعف پیگیری می کند

دولت اجرای رتبه بندی معلمان را با توان مضاعف پیگیری می کند