مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 19:502023-01-24سياسي

برگزاری اجلاسیه 1100 شهید شهرستان شاهرود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود از اجلاسیه بیش از یک هزار و 100 شهید شهرستان شاهرود در تیرماه 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شاهرود، سرهنگ محمد خوش قدم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در تالار ولایت فرمانداری این شهرستان، با گرامیداشت ایام ماه رجب و ولادت امام باقر (ع)، با اشاره به برگزاری اجلاسیه بیش از یک هزار و 100 شهید شهرستان شاهرود در تیرماه 1402 اظهار کرد: اجلاسیه شهدای شهرستان چهار سال به واسطه کرونا برگزار نشده است؛ هر چند سال گذشته برنامه افلاکیان خاکی در این راستا به صورت مختصر برگزار شد.

وی افزود: کنگره سه هزار شهید استان سمنان در سال 1403 برگزار می شود و باید اجلاسیه های شهرستانی برگزار شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود ادامه داد: در این راستا، 27 کمیته در استان سمنان با ریاست مدیران کل تشکیل شده است تا برنامه ها را پیگیری کنند.

خوش قدم اضافه کرد: در شهرستان شاهرود نیز 14 کمیته تشکیل شده که رؤسای آن، مدیران ادارات و دبیران این کمیته ها از معاونت ها و اقشار سپاه شهرستان هستند.

وی با تأکید بر لزوم برگزاری هدفمند کمیته ها و تصمیم گیری در خصوص زمان برگزاری و روزهای آن گفت: با توجه به برگزاری سه اجلاسیه شهدا در شهرستان و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجلاسیه 1100 شهید شهرستان شاهرود

برگزاری اجلاسیه 1100 شهید شهرستان شاهرود