مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:052023-01-24سياسي

نسخه حل معضلات اجتماعی، هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی خراسان شمالی است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: برای معضلات اجتماعی باید دنبال راه حل محلی بود تا بتوانیم به درستی و با شناخت دقیق آن را حل کنیم بنابراین نسخه حل معضلات اجتماعی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی در جلسه هیات اندیشه ورز استان اظهار کرد: برای معضلات اجتماعی باید دنبال راه حل محلی بود تا بتوانیم به درستی و با شناخت دقیق آن را حل کنیم بنابراین نسخه حل معضلات اجتماعی، شناخت دقیق آن و هم افزایی تمام اجرایی استان است.

وی بر  آسیب شناسی موضوعات و معضلات اجتماعی تاکید کرد و گفت: این آسیب شناسی باید همراه با پیشگیری، مقابله و درمان باشد زیرا آثار آن متوجه تمام جامعه می شود بنابراین نقش تمام دستگاه های اجرایی بسیار مهم خواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه در بین معضلات اجتماعی خودکشی، آیینه تمام نمای هنجارهای اجتماعی است، افزود: افراد باید احساس کنند آینده روشن پیش رو دارند و این موضوع باید در سطح مدارس و دانشگاه ها نهادینه و فرهنگ سازی شود.

ناهیدی در ادامه خاطر نشان کرد: ارتباط و تقویت معنویت در جوانان و گفتمان سازی می تواند گام خوبی برای حل معضلات اجتماعی تلقی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسخه حل معضلات اجتماعی، هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی خراسان شمالی است

نسخه حل معضلات اجتماعی، هم افزایی تمام دستگاه های اجرایی خراسان شمالی است