مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:252023-01-24سياسي

وزیر خارجه تاجیکستان: همکاری ها با ایران به تحکیم صلح و ثبات در منطقه کمک می کند


وزیر خارجه تاجیکستان در دیدار امیرعبداللهیان در تاشکند با بیان اینکه همکاری های دو کشور به تحکیم صلح و ثبات در منطقه کمک می کند، نسبت به انجام سفر آیت الله رییسی به دوشنبه درسال جاری میلادی ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه که به منظور شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اقتصادی اکو در تاشکند به سر می برد، عصر امروز (سه شنبه) چهارم دی ماه با سراج الدین مهرالدین وزیر امور خارجه تاجیکستان دیدار و درباره راه های گسترش هر چه بیشتر مناسبات دوجانبه، موضوعات منطقه ای و تحولات بین المللی مورد علاقه مشترک گفت وگو و تبادل نظر کرد.

در این ملاقات وزیر امور خارجه کشورمان مشترکات گسترده فرهنگی بین مردم دو کشور ایران و تاجیکستان را اساسی ترین زمینه تحکیم پیوندها و بستر مستحکم گسترش روابط دو کشور در تمامی زمینه ها توصیف و از توسعه مناسبات به ویژه در زمینه های فرهنگی ابراز خرسندی کرد.

  امیرعبداللهیان تأکید کرد: زمینه های فراوان همکاری های دوجانبه باید توسعه و تعمیق یابد.

مناسبات اقتصادی در حال توسعه بین دو کشور با توجه به ظرفیت های موجود، قابل ارتقا به سطوح بالا و رسیدن به نقطه مطلوب را دارا است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر خارجه تاجیکستان: همکاری ها با ایران به تحکیم صلح و ثبات در منطقه کمک می کند

وزیر خارجه تاجیکستان: همکاری ها با ایران به تحکیم صلح و ثبات در منطقه کمک می کند