مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 بهمن 1401 ساعت 20:302023-01-24سياسي

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه دشمن به استیصال و درماندگی رسیده است، گفت: خشم دشمنان از این بوده که سپاه بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی شامگاه سه شنبه ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی اظهار داشت: این اقدام دشمنان را که از سر عناد و کینه توزی با نظام جمهوری اسلامی بوده است، محکوم می کنیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، دفاعی، سازندگی و… کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته و با تدوام این موفقیت ها و پیشرفت ها شاهد هراس روزافزون دشمنان از سپاه هستیم.

سردار ملکی با بیان اینکه سپاه پاسداران سد راه تهدیدات و درهم شکننده دسیسه ها و توطئه های دشمنان است و دشمن این نهاد مقدس و مردمی را مانع اجرای اهداف خود می داند، گفت: سپاهِ مستحکم و با اقتدار خار چشم دشمنان است.

این مسئول با اشاره به اینکه سپاه پاسداران با تمام توان و قدرت در برابر دشمنان و استکبار جهانی ایستاد و ضمن خنثی کردن توطئه های دشمنان در داخل کشور، خطر تروریست ها را نیز از منطقه و جهان دور کرده است، بیان کرد: همچنین دشمن می داند در حوادث اخیر نیز از سپاه و مردم شکست خورده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزرگترین نهاد ضد تروریسم جهان است